مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-12سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 24 فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اصناف و بازاریان از مهمترین پشتوانه های نظام پیش از پیروزی انقلاب و در برهه های مختلف پس از انقلاب بوده اند ولی در شرایط کنونی شیوع کرونا آنها را با سختی روبرو کرده است.

وی بر لزوم حمایت جدی دولت از این قشر وفادار به آرمان های نظام تاکید کرد و افزود: اصناف استان تاکنون به مصوبه های ستاد ملی مبارزه با کرونا تمکین کرده اند و در این شرایط می طلبد مسوولان نیز در رفع مشکلات آنها بکوشند.

پروتکل های بهداشتی در بازگشایی بازار کسب و کار رعایت شود عسگری فرماندار دهلران اظهار کرد: صرفا افراد بومی حق ورود به شهرستان ها را دارند و خروج افراد غیربومی به شهرهای خود آزاد است.

وی با بیان اینکه اصناف پرخطر فعالیت آنها ممنوع است افزود: این اصناف باید کد مربوطه را اخذ کنند در غیر اینصورت برخورد قانونی می شود.

کشف 100 کیلوگرم انواع گیاهان دارویی در بدره سرهنگ عزت الله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهار کرد: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی دوستان درحین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام